wtorek, 5 maja 2015

Stosik #2. Kwiecień 2015.

Hej:) Myślałam że w kwietniu przybędą mi 2 książki, potem że 7, a skończyło się na 10! Ale spokojnie-5 z nich przywiozłam od dziadka.


Dwie ostatnie części ,,Akademi wampirów"-,,W mocy ducha" oraz ,,Ostatnie poświęcenie".-Nasza Księgarnia , 10 zł x2 (cena na okładce: 34.90 zł, 39.90 zł)

,,Elita" (mimo tego, że nie mam pierwszej części nie powstrzymałam się:)-Biedronka, 24.99 zł (cena na okładce-37.90 zł)

,,Cień wiatru"-Bazar, 14.99 zł

Oto ksiązka, którą wygrałam. Może nie jest to powieść, ale postanowiłam wam pokazać.


Jak pisałam wcześniej, przywiozłam sobie książki od dziadka. Są nimi kolejno: ,,Piotruś Pan" J. M. Barrie, ,,Perły i wieprze" Kornela Makuszyńskiego, ,,Con amore" Krystyny Berwińskiej, ,,Kamienie na szaniec" Aleksandra Kamińskiego oraz ,,Bezgrzeszne lata" K. Makuszyńskiego. Właściwie prawie nic o nich nie wiem, za wyjątkiem ,,Piotrusia" oraz ,,Kamieni na szaniec".

Ostatnio zaczełam używać zakładek. 3 pierwsze kupiłam w Warszawie, na wycieczce szkolnej, 2 kolejne były dodane do zamówienia (jedną oddałam tacie), a cały dolny rządek zrobiłam.

A jakie książki wy kupilście w kwietniu?
Do następnego!:)

2 komentarze:

  1. "Elitę" też kupiłam w Biedronce ♥ Zazdroszczę "Cienia wiatru". Te książki od dziadka są mega! Takie klimatyczne, mają duszę *o* Muszę pożyczyć jakiś romans od babci ^^ Okładki genialne! Ja używam obrazka z napisze 'Radosnego dnia!' - znalazłam ją w książce z biblioteki :P

    Pozdrawiam
    Isabel Czyta - mój blog :)

    OdpowiedzUsuń