środa, 1 kwietnia 2015

Stosik #1. Luty i marzec 2015.

Hej:) Dzisiaj mam dla was stosik książek. 


☆  Pierwszą książką, jaka wpadła w moje ręce jest ,,Gwiazd naszych wina'', na którą czaiłam się już od dłuższego czasu.-Empik, 34:90 zł 

☆ Kolejna książka to ,,Love, Rosie'', po którą specjalnie się wracałam. Dopiero po wyjściu, skapnełam się że mam okładkę filmową. Jest on w formie powieści epistolarnej. Recenzja niedługo się pojawi.-Empik, 19:99 zł 

☆ Gdy zobaczyłam ,,Dynastie Miziołków'' chodziłam 10 minut po sklepie myśląc, czy kupić. Kiedyś czytałam ją wypożyczoną z biblioteki i z tego co pamiętam podobała mi się. Powieść ta jest w formie dziennika dwunastolatka. Można się przy niej pośmiać.-Biedronka, 21:90 zł

 ☆ Ostatnią książką, którą kupiłam jest ,,Przysięga krwi", czwarta część ,,Akademii wampirów". Miałam rabat z Actimela i planowałam zakup płyty, ale jej nie było. Więc co zrobiła Aga? Kupiła książkę. Uwielbiam tą serię i nie mogę się doczekać jej lektury.-Empik, 29:66 zł

Do następnego!:)

2 komentarze:

  1. Bardzo interesujący stosik :) Jestem ciekawa Twojej recenzji "Love, Rosie" :)

    Zapraszam the-magical-world-of-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń