poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Reader problems BOOK TAG

Hej:) Troche nic nie pisałam, ale cóż-sprawozdanie samo się nie napisze:) TAG znalazłam u żyjąc wśród książek .

1. Masz 20 tysięcy nieprzeczytanych książek na swoich półkach. Czym kierujesz się przy wyborze tej, którą będziesz czytać w następnej kolejności?
Zwykle tak nie mam, bo nie kupuje książek stosami, ale jeśli już to wybieram tą na którą mam akurat ochotę.

2. Jesteś w połowie książki, która ci się nie podoba. Odkładasz ją, czy mimo wszystko czytasz dalej?
Staram się ją doczytać do końca.

3. Zbliża się koniec roku, a Ty jesteś tak blisko, lecz tak daleko spełnienia swojego postanowienia odnośnie do ilości przeczytanych lektur. Starasz się szybko nadrobić zaległości? Jeśli tak, w jaki sposób?
Nie robie takich postanowień.

4. Okładki książkowej serii, którą kochasz, nie pasują do siebie. Co robisz?
Na faktach autentycznych: ,,Natalia, dlaczego ,,Pocałunek cienia" jest bordowy a ,,Przysięga krwii" zielona!?''

5.Wszyscy kochają książkę, za którą osobiście nie przepadasz. Z kim podzielisz się swoimi prawdziwymi odczuciami?
Napisze o tym na blogu lub powiem o tym przyjaciółce.

6. Czytając książkę w miejscu publicznym, zbiera ci się na płacz. Co robisz?

Szczerze to nie wiem. Zwykle czytam śmieszne momenty. Wtedy się śmieje, a ludzie się na mnie patrzą i pewnie zastanawiają czy dobrze się czuje.

7.  Właśnie zostaje wydany dalszy ciąg książki, którą pokochałeś. Okazuje się jednak, że wiele rzeczy zdążyłeś już zapomnieć. Czy będziesz chciał przeczytać pierwszy tom jeszcze raz? Nie przeczytasz kontynuacji? Postarasz się znaleźć streszczenie/recenzję na różnych stronach np. lubimyczytać?
Czytam pierwszy tom jeszcze raz, po czym zabieram się za kontynuacje.

8. Nie chcesz, aby KTOKOLWIEK pożyczał Twoje książki. Co mówisz osobie, która Cię o to prosi?
To pytanie raczej mnie nie dotyczy, ponieważ pożyczam ludziom książki.

9. W ostatnim miesiącu zabierałeś się za czytanie 5 różnych książek, ale nie udało ci się ich dokończyć. Co robisz, aby przezwyciężyć swój kryzys czytelniczy?
Oglądam BookTube'a:)

10. Wydanych zostaje mnóstwo nowych książek, które bardzo chcesz przeczytać. Ile z nich naprawdę kupisz?
Możliwe, że wszystkie, ale w odstępach czasowych od premier.

11. Jak długo po zakupie książki, którą bardzo chciałeś przeczytać, może ona przeleżeć na twojej półce nietknięta?
Do miesiąca. Zwykle książki, które kupuje czytam w pierwszej kolejności. No chyba, że kupie drugą część to wtedy musi poczekać aż zdobędę pierwszą.

Taguje:
Limonette Books
Karmelowe czytadła

Do następnego!:)

4 komentarze:

  1. W kilku podpunktach mam podobnie,ale u mnie ksiazki moga leżeć nawet około roku(autentyczny przykład).Zaczynam czytac inna,i pózniej jeszcze inna i zapominam o tamtych-ale pózniej wracam! Dziekuje za nominacje i tag postaram sie dodać w środę jak bedzie dla mnie juz po egzaminach 👌🏼

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tak długo mogą leżeć tylko książki przywiezione od dziadka:)

      Usuń
  2. Świetny tag ♥ Bardzo mi się podoba ;* A odpowiedzi genialne (:
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie;) Obs za obs? Zacznij ♥
    isabellin5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny TAG :) Ja z kolei tak mam, że jak już książka mnie zanudza niemal na śmierć lub po prostu wkurza niemiłosiernie wolę dla własnego i książki dobra przerwać czytanie ;)

    OdpowiedzUsuń