sobota, 14 marca 2015

Pierwszy post. 10 czytelniczych faktów o mnie.

Hej:) To mój pierwszy post. Mój blog będzie się skupiał na tematyce książek. Będą się tutaj pojawiać TAG'i książkowe, recenzje, stosiki i nie tylko. Czytam książki raczej młodzieżowe.
Jak widać po tytule, dzisiaj mam dla Was 10 czytelniczyh faktów o mnie. Zapraszam:)

★Rzadko używam zakładek. Mam tylko jedną zrobioną własnoręcznie. Często są nimi przypadkowe kawałki papieru. Aktualnie używam wsówki do włosów.
★Przeczytałam w całości wszystkie lektury szkolne. Moje ulubione to ,,Ten obcy'' i ,,Szatan z siódmej klasy''.
★Kocham wypukłe litery na okładkach❤
★Uwielbiam fantastykę.
★Czytam książki w dużych ilościach od kiedy się nauczyłam.
★Zaczełam zbierać książki po tym jak dostałam pierwszą część ,,Baśniobór'u'' na urodziny.
★Moja biblioteczka liczy teraz 40 książek i stale się powiększa. Spora część z nich jest dosyć stara, bo przywieziona od dziadka.
★Bardzo szybko czytam. Czwartą część Harrego Pottera (ok 768 stron) przeczytałam w mniej więcej 2 tygodnie.
★Czytam przy jedzeniu.
★Wącham książki haha.

Do następnego!:)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz